voorpret ( This is africa ) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu voorpret ( This is africa ) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

voorpret ( This is africa )

Door: robbie

Blijf op de hoogte en volg robnicole

01 November 2014 | Nederland, Haarlem

Ja ja daar gaan we weer !!!!!!!!!wat gaan we doen? We vliegen op johannesburg,waar we onze 4x4 gaan ophalen,deze is wederom volledig ingericht met camping spullen,met tent op het dak,voor een reis voor 6 weken door zuidafrica,zimbabwe botswana en de hele ruige namibie.we eindigen in kaapstad,waar wij na de kerst weer terug vliegen naar holland.We zijn al een hele poos bezig met de voorbereidingen,maar 15 november is het zover.Hope dat jullie het leuk vinden om ons te volgen,wij zullen proberen om regelmatig foto,s en verhalen op deze site te plaatsen.Nou voor de mensen die wij voor 15 nov niet meer zien arivedichi.Tot 2015......

• 02 November 2014 - 00:11

Vera:

Yippee you are nearly on your way to another amazing adventure. Enjoy every minute. Luv you lots and lots xxx

• 02 November 2014 - 22:11

Marjolijn En Rene:

Dat ziet er erg goed en leuk voorbereid uit zeg.te gek hoor!

Ik hoor er 7 november vast meer over! Xxxmar
    En hoop dan dat het met je knie beter gaat!

• 09 November 2014 - 08:29

René Grondstra:

Wauw ziet er weer fantastisch uit geniet er samen lekker van en ik ben benieuwd naar alle verhalen ik ga jullie zeker volgen en me genieten.

• 10 November 2014 - 12:41

Erwin/Jacquelien:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en gaan jullie zeker volgen

Groetjes van Erwin en Jacquelien