bankzaken in namibië - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu bankzaken in namibië - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

bankzaken in namibië

Door: robnicole

Blijf op de hoogte en volg robnicole

06 December 2014 | Nederland, Lelystad

6 dec: even heel kort, van alles gezien en beleefd o.a bankzaken in Namibië! Niet op zondag gaan pinnen en ook niet op maandag 1 dec, de details volgen later........Het gaat heel goed met ons prachtige reis en lekker weer, af en toe wat regen gehad in het noorden o.a. Etosha, en helaas de big lion en leopard niet gezien, maar wel veel andere dieren. Inmiddels weer prachtig weer, nog niet zo heet als in Zimbabwe maar dat komt vast wel hoe verder we naar het zuiden gaan. Met Nicole haar knie gaat het goed, ik loop weer normaal en weinig pijn meer: zit natuurlijk veel in auto maar toch....ziet er goed uit!
2 fotootjes nog en de rest volgt later....
Liefs Rob en Nicole

• 06 December 2014 - 09:11

Carmen:

Leuk om weer wat van jullie te lezen! Veel plezier, wij vieren Sinterklaas vanavond ....ook leuk

• 06 December 2014 - 11:03

Sandra:

Geniet lekker lieverds!

• 07 December 2014 - 19:58

Monique Hulshof:

Hallo beiden,

Duistere bankzaken gedaan in Namibië dus. Ik dacht nog wel dat jullie gewoon op vakantie waren......
    Ben erg benieuwd. Jullie houden het nog wel vol in de hitte zie ik.

Heel veel plezier en hopelijk snel weer cash,

Groetjes en liefs Monique.