decadente dag in victoria falls - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu decadente dag in victoria falls - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

decadente dag in victoria falls

Door: rob en nicole

Blijf op de hoogte en volg robnicole

27 November 2014 | Nederland, Haarlem

27 november: Laatste dagje in Zimbabwe. Nadat we 2 lange dagen in de auto hebben gezeten waarvan dinsdag maar liefst 10 uur hebben gedaan over 350 km: alleen maar rotsen zand en gravel berg op berg af: topauto en topchauffeur, zijn we gistermiddag aangekomen in Victoria Falls: raar om hier weer te rijden alles nog net zo als 2 jaar geleden we weten dus ook meteen ons vleesadresje te vinden en gaan naar dezelfde camping. Megadruk hier na 2 dagen op zeer afgelegen pl,ekken als enige gast geweest te zijn. Het heeft allebei wat : op de afgelegen plekken geweldig uitzicht met allerlei mannetjes die alles voor je willen doen maar soms geen water en soms een hele moderne geiser en hier waar een heerlijk zwembad is met een goede wasservice: Zelfs de onderbroeken worden gestreken........en de mogelijkheid om te golfen en decadent te lunchen in het Victoria Falls hotel met uitzicht op de brug tussen Zimbabwe en Zambia en de Gorge waar de falls in uitmonden: nog minder water dan vorige keer! Als het goed is komt straks onze tshirt man terug die een tshirt ging maken met onze route erop: hij wilde alleen een flinke deposit hebben anders ging het niet lukken .......we hebben hem 1/3 gegeven dus zijn erg benieuwd of hij nog terugkomt......Morgen op weg naar Botswana, nog even naar een oud adresje en dan de bush weer in dus voorlopig ons laatste verhaaltje .
Het is hier bloedheet maar heerlijk!!!
Veel liefs Rob en Nicole

• 27 November 2014 - 22:37

Corrie Brouwer:

Ha Nicole. Wat geweldig allemaal!!!
    was je een heel klein beetje bang van de leeuwtjes ?? ;-) ;-)
    Hoe gaat et met je knie??
    Veel plezier en geniet ervan

Corrie xx

• 27 November 2014 - 23:23

Carla:

heerlijk, heerlijk, bloed heet maar heerlijk. klinkt goed een koel zwembad in de buurt. en na het zwemmen een gestreken onderbroek aan..... mmmm ...nu de bush weer in, spannend. Botswana en boerewors!
    Geniet van alle heerlijkheden en elkaar! kussen Tom & Carla

• 28 November 2014 - 11:42

Tabeia:

Hee Nicole en Rob,

Ziet er echt super gaaf uit allemaal. Heerlijk!
    Zou niet meer terugkomen als ik jullie was ;-)

• 29 November 2014 - 10:02

René Grondstra:

Hallo Nicole en Rob

Ik lees en zie dat jullie genieten .
    Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Hier vriest het dus geniet van de warmte.

Groeten René

• 29 November 2014 - 19:32

Marjolijn En Rene:

Fantastisch alle verhalen te horen! Wat maken jullie veel mee,zeg leuk!
    Mooi die Victoria waterfall ,die zagen wij ook net op de t.v,bij het reisprogramma van Erica Terpstra!wouw!

Lieve groet

Marjolijn en René

• 03 December 2014 - 17:36

Thea Van T Hof :

Mama thea hier wat leuk om jullij heerlijk decadente verslag te lezen , en de fotos tezien fijn te horen dat alles goed gaat . tenminsten ,hoe is het met jouw knie nicole hoop dat de warme het goed doet . het duurde even voor ik door had hoe ik dit moest doen ,maar met hulp van carla en frans ben ik er achter (niet lachen nicole). Wij hebben op het moment een ijskoude oosten wind brrrr.. Jullij hebben het heerlijk warm. Jullij lezen nog well wat van mij .dikke kussen thea

• 05 December 2014 - 23:22

Wil En Rob:

Hallo Nicole en Rob.

Jullie ervaringen gelezen. Niet verkeerd wat jullie meemaken.
    Hier is het Sinterklaasavond, maar wij hebben het al een andere avond gevierd.
    Dus ga ik mooi op deze speciale avond naar jullie reageren.
    Nog heel veel plezier en we hopen spoedig weer iets van jullie te lezen.

Geniet ze, en vele groetjes van Wil en Rob.

• 13 December 2014 - 18:56

T.vt Hof @ Ziggo.nl:

Wat een spanende avonturen maken jullij.. Fijn dat jullij belde, ik heb meteen nicols ouders gebeld ,waren ook heel blij. Veel beesten gezien , was het meer dsn voorige keer het relaas over geld pinnen, en vooral het gesprek met de dame waarvan jij dacht die voordrong , had ik well bij willen wezen. Wachten op het volgende verslag veel liefs en dikke kussen mama thea.