Relaxen en reizen naar Bangkok.................... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu Relaxen en reizen naar Bangkok.................... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

Relaxen en reizen naar Bangkok....................

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

17 Januari 2011 | Thailand, Koh Tao

Na een flinke tropische regenbui de volgende dag snorkelen op Nanguan: een stukje paradijs op aarde. Verder een dagje kanoen, de bedoeling was het eiland rond, maar dat was iets te hoog gegrepen voor onervaren roeiers, vlakbij de aanlegplaatsen lukte het wel om gestroomlijnd te kanoen maar daarbuiten niet echt....Verder weer geluierd met boeken, zonsondergangen, cocktails......Vandaag nog even op de motor , en eindelijk onze tennisbatjes gebruikt!Daarna ons verheugd op het beste restauarnt in koh tao de plaatselijke japanner maar helaas , nog even onze tank volgegooid voor een eurootje,gesloten!Toen maar gekozen voor schaaldieren op het strand, ook niet verkeerd! Nicole een grote Krab voor 6 euro en Rob 4 grote KING PRAWS voor 15 euro, tja ook weer heel vervelend allemaal. Morgen gaan we met boot en nachttrein nar Bangkok, hopen dat Rob het overleefd. 1 1/2 dag om Bangkok te bekijken en dan helaas weer terug naar de koude regen in Holland.

• 17 Januari 2011 - 16:34

Jos Kouwenberg:

Klinkt allemaal fantastisch en romantisch. (ik moet ook maar naar Thailand). Nog heel veel plezier en neem een beetje zon mee naar Nederland.
    Goede thuisreis!

Liefs Jos

• 17 Januari 2011 - 18:52

Carmen:

Hallo daar,
    Nog even genieten, en shop till you drop in Bangkok waarschijnlijk?
    Veel plezier nog daar! Hier is het alweer bijna 10 graden boven nul, dus jullie kunnen weer thuis komen hoor :) met wat tulpen op tafel denk jejezelf straks gewoon het voorjaar in!!!
    Fijne tijd nog, goede reis, en tot bels!
    xxx Carmen