thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

thuis

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

26 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag jongens en meisjes,we zijn er weer,het spanden er nog om, maar we mochten vrijdag naar huis vliegen,de aswolken boven europa waren verdwenen.Er waren mensen op het vliegveld van Cairnes,in Australie, die een week moesten wachten voordat ze wegkonden.De laatste 14 dagen dagen hebben we de oost kust bezocht,van Brisbane aan het begin van de sunshine coast, tot aan cairnes en port douglas,in het noorde, ruim in de tropen,met heel veel regen wouden.Het weer hier was niet zo mooi als in de red center,waar je allen maar blauw ziet,We hebben heel wat buien gehad,het was tenslote nog net het einde van de regentijd.Maar we hebben toch heel wat mooie plekjes gezien,en met 28 graaden was het toch goed vertoeven, van de uitgerekte kust, tot in de regenwouden van het binnenland,waar de zo geheten platypussen zwemmen,een heel vreemd dier die alleen in Australie voorkomt, als je heel veel geduld hebt zie er misschien een, maar helaas ,we hebben er geen een gezien, volgende keer beter.We hebben op de witsunday ijlanden en op de great barrier rif gesnorkeld,wat was dat indrukwekend,alsof je in een zeeaquarium zwemt.We hebben in totaal 7000 k/m gereden. 4000 in de red center en 3000 langs de kust.Overal in de verste uithoeken heb je goede campings,met goed voorzieningen,echt een camping land, met overal barbeque,s en camping keukens die je gratis kunt gebruiken.Maar ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan,ik ben inmiddels weer aan het werk, en Nicole mag vandaag nog een dagje uitrusten,dat heeft zij echt wel nodig, na een lange reis met een maffe afrikaan,die haar blote heeft gesteld aan slangen grote springkaanen,en spinnen zo groot als ombijt schotels.Een goede oefening voor afrika,in 2013...Nog even dit, het belangerijkste dat we hebben ontdekt in dit prachtige land,is dat we samen na 5 weken op mekaars lip,het heel erg fijn hebben gehad,zonder enige happering,daar zit zeker muziek en een toekomst in.dikke kus rob/nicole.........

• 26 April 2010 - 15:55

Cobi:

hallo,
    fijn dat jullie weer thuis zijn en het mooi hebben gehad en zo gezellig met elkaar! mijn nichtje moet zelfs 3 weken wachten voor ze terug kan!! dus jullie hebben geluk of pech gehad, het is maar hoe je het bekijkt. Dit was het laatste bericht en nu kunnen we weer live overgaan.
    groetjes en alvast plezier met voorbereiden van de volgende trip 2013?? wat een eind weg!

• 27 April 2010 - 12:04

Moon:

Welkom thuis !!
    Nou zo te lezen hebben jullie een geweldige vakantie gehad en genoten van alles en van elkaar.. Wat wil je nog meer.. Het is omgevlogen...
    Voor jou Nicole..lekker nog ff op adem komen voor je weer begint met werken.. Ik spreek je snel..zodra je op adem bent gekomen en alles weer in het gareel is.. Misschien ben je net op tijd om mee te maken hoe Ajax de dubbel gaat pakken ;-)
    liefs Moon