bijna naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu bijna naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

bijna naar huis

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

19 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Dag jongens en meisjes..ja ja aan alle leuke dingen komt een eind.We hebben vandaag ons laatste dag alweer gehad,in een wel heel bijzonder Bangkok,erg warm,erg druk maar heel indrukwekkend.Zonder worden of onefenheden.goed he van Rob ha ha.Wat een contrast tussen rijk een arm, op zoeen kort afstand.Vanochtend waren we aangekomen in BANGKOK na een zelvde bijzonder ervaring op de slaap trein vanuit het zuiden,naar boven,heerlijk geslapen maar niet heus...Heerlijk land,je valt van de eene verassing in de ander.Morgen vliegen we eerst naar kwala lumpur om vervolgens vrijdag ochtend om 06:30 te arriveren in amsterdam.tot gauw dikke kus.Wil iemand onze regen spullen klaar zetten.........

• 19 Januari 2011 - 15:34

Evert En Jannie :

Hartelijk dank voor reportage van jullie fijne vakantie! Wij wensen jullie een goede reis en gezond weer thuis.
    Liefs PAMA

• 19 Januari 2011 - 19:14

Vera:

Sounds like you had a great experience... makes us realise how fortunate we are. Only a few more weeks of winter ... so don't pack the summer gear too far away.