met de motor naar Aow Leuk, nu met foto s! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu met de motor naar Aow Leuk, nu met foto s! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

met de motor naar Aow Leuk, nu met foto s!

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

13 Januari 2011 | Thailand, Koh Tao

Vandaag weer een dagje op de motor weer naar een ander baaitje: Aow Leuk. Leuk was het, vooral het snorkelen. Minder leuk een deel van de weg moeten lopen omdat het te steil was om met z'n 2-en de berg op te komen!Maar goed weer een heerlijk thais stranddagje met lekker eten en relaxen.Nu aan de zee met onze laptop nog even lounchen.
En proberen foto's te plaatsen : dit lukte dus gister niet.
Vervolg: geschreven donderdagochtend terwijl we net aan het bijkomen zijn van een tropische regenbui van een uurtje of 7. Inmiddels van kamer gewisseld nu hopelijk met een toilet wat wel goed doorspoelt ! Verder zijn de boys van het resort wat noodreparaties aan het doen: bij sommige huisjes liep het water bijna naar binnen, wij hebben inmiddels ook zo n huisje, ons huisje op palen was inmiddels geboekt omdat we eerst bedachten hier niet te lang te blijven, maar we hebben alles hier: gezellige drukte,om 7.00 u s ochtends bouwvakkers die een gebouw aan het opknappen zijn, prima ontbijt met de zeegeluiden op de achtergrond, geweldige verse visbarbecue s avonds op het strand moeilijk om te kiezen: wordt het krab of kreeft vanavond???? Verder diverse thaise restaurantjes ook heerlijk: eten van de straat hebben we nog niet aangedurfd ook omdat er genoeg anders is, maar een satetje gaat vast nog wel lukken! Als we rust willen pakken we de motor en zoeken een rustig strandje op. Er is hier in de buurt ook een japanse badentuin waar je in verschillende kruidenbaden een paar uur kunt relaxen s avonds, daarna japans eten in het restaurant: dit gaan we ook nog doen. De fotos bij het eerste verslag zijn inmiddels geplaatst: we weten nu hoe het moet, dus jullie krijgen er nu ook nog een paar..............
Liefs Rob en Nicole

• 13 Januari 2011 - 20:04

Vera:

Oh wow what a romantic adventure. Deon and I are thinking about going to Vietnam this year. ENJOY.

• 13 Januari 2011 - 21:18

Cobi:

ziet er weer geweldig uit!! het regent hier ook veel, maar bij jullie is het daarna weer lekker! ben jaloers!
    Geniet er van en met dat thaise eten komt alles goed. Heb nog wel een lekker potje curry van de toko hier om je thuis ook lekker thais te laten koken.

• 14 Januari 2011 - 13:51

Henk En Bap:

je ziet er stoer uit nicole met je duikbril en je snorkelpijpje. Het had niet veel gescheeld of je kon in je huisje snorkelen. we hopen dat het verder droog is gebleven. Geniet maar lekker en groetjes

• 14 Januari 2011 - 17:28

Sandra:

Hoi lieverds!
    Klinkt goed allemaal! Op wat ongemakkelijkheden na. En de foto's zien er mooi uit.
    Geniet er maar lekker van!
    Met de vissen gaat het goed, zwemmen ook lekker rond.

Groetjes, San

• 15 Januari 2011 - 20:51

Danny:

klinkt heeeerlijk allemaal. Mooie foto's! Gelukkig is het gelukt....kunnen we lekker mee genieten. Ik ben helemaal niet jaloers hoor..:-). Voorzichtig met de motor en veel plezier.

Liefs