een berichtje uit het land van de lach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu een berichtje uit het land van de lach - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

een berichtje uit het land van de lach

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

11 Januari 2011 | Thailand, Koh Tao

Nou jullie zien het:wij zijn bezig met een leuk uitstapje naar het land van de lach.Na 2 dagen rust in Kanchanaburie,waar we veel indrukken hebben opgedaan over de gruwelen van de birma spoorlijn.Zijn we met vier bussen,een zonder dak,een met overlopende wc en een boat tocht waarbij rob doodziek is geweest,volgende keer pilletjes mee!!!!!!! Zijn we gearriveerd op het mooie eiland Koh Tao.Wat een straf zeg met Nicole op een tropisch eiland hahahaha.Nee het is fantastisch.we genieten,van het lekkere eten, loungen op het strand, en algeheel verwenningen, links en rechts ingehaald worden op de motor ja ja het hoort er allemaal bij.Evert ik breng dr in een stuk thuis hoor,hoop ik......dikke kus rob/nicole

• 11 Januari 2011 - 15:53

Moon:

Wat klinkt dat allemaal geweldig...
    Geniet ervan !
    liefs Moon X

• 11 Januari 2011 - 17:39

Jos Kouwenberg:

Een hele fijne vakantie verder.
    Geniet ervan en van elkaar.

xx Jos

• 11 Januari 2011 - 18:52

Carmen:

Lieve Nicole en Rob,
    Waarvoor zitten jullie daar nu eigenlijk???
    Jullie weten niet wat je mist hier ....het is nog steeds krabben 's morgens, lekker koud, dus zomerkleding voorlopig niet nodig, veel regen vandaag waardoor je lekker kunt wegdromen in de lange files, of gewoon tot laat kan werken omdat het toch te druk is en dus veeeeel meer kan doen op 1 dag! Kortom het is hier fantastisch!......jullie weten niet wat je mist....euh geniet nog maar lekker daar :) hahahah kus Carmen

• 11 Januari 2011 - 19:25

Vera:

So gald that you are seeing more of the world... Looks like the travel bug agrees with you. Enjoy the sunshine while you can, the winter in Holland aint over yet. Now that you are in Koh Tao you still have to make the boat crossing back to the main land... suffer....just be sick gracefully. Love you lots.

• 12 Januari 2011 - 07:38

Carla:

klinkt lekker hoor!
    bedankt voor je sms voor ons 25e !
    Leuk om vera's reactie te lezen, "ach sis man". sterkte verder met alle ontberingen op het eiland.
    keep smiling.
    lieve groet Tom en Carla.

• 12 Januari 2011 - 08:54

Susanne:

Super leuk om te horen!
    Echt weer back to basic hoor ik al! Vooral de bussen. hihihihihi!

Veel plezier
    Dikke kuss
    Rik, Suus en Justin

• 12 Januari 2011 - 13:17

Henk En Bap:

Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Fijn dat jullie zo genieten.Leuk dat we jullie weer zo kunnen volgen. Groetjes en veel plezier