Red center top end - Reisverslag uit Darwin, Australië van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu Red center top end - Reisverslag uit Darwin, Australië van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

Red center top end

Door: robnicole2010

Blijf op de hoogte en volg robnicole

09 April 2010 | Australië, Darwin

He daar! heb je ze weer,we zijn vandaag garriveerd in Darwin,de hoofdstad van de northern territories.Nadat we vanuit Sydney zijn gevlogen naar Alice Springs,in de red center,heet, heet, en nog eens heet, vliegen, vliegen, en nog eens vliegen maar wat een ruige geweldige natuur,grote droge stukken, veel bergen,we hebben veel wandelingen gedaan.waardoor je een goede indruk krijgt hoe dit enorme land zich heeft ontwikkeld,over miljoenen jaren.We hebben zoeen 4000 k/m gereden in 10 dagen,dit land is zo enorm groot,als je nog 100 k/m moet dan zeggen ze hier we zijn er zo...Reizen met de camper is geweldig Nicole heeft zich kaarig verweerd met het koken,niet makelijk als er van alles om je oren vliegt aan muggen vliegen en hele grote sprinkhaanen,wat zijn ze hier groot zeg.........Ik denk dat we aan de westkust veel gaan barbequen.....Na de droge red center, zijn we in het noorden geweest, kakadu en litchfield parken,waar we enorme watervallen hebben gezien,waar je heerlijk een duik kan nemen.Vandaag lag er op ons pad een Python van een meter of 8 een Nicole doorst er niet eens langs,[ik ook niet hoor]nou dan maar omlopen.Morgen vroeg beginnen we aan de laatse stuk van onse reis, we vliegen naar Brisbane om in 14 dagen de westkust te bekijken, dat word veel zwemmen in zee, koraalen bekijken en lekker eten heel naar allemaal.dus luitjes tot gauw wij gaan slapen morgen om 6 uur vliegen. dikke kus van ons......

• 09 April 2010 - 11:45

Cees:

super hoor dat jullie zo genieten! inmiddels is het voorjaar hier ook los gebarsten,...heerlijk weer lang niet zo heet als bij jullie!maareh.....ik heb weer biltong klaar hahahaha! groetjes Cees

• 09 April 2010 - 18:26

Carla:

bedankt voor je smsje...jullie reis klinkt geweldig! we wensen jullie nog veel plezier, lekker aan de kust, ik hoorde dat het zee water zo'n 30 graden is lekker badje..."pis lauw" zou papa zeggen. geniet van de BBQ, goede australisch wijn erbij en we horen het vervolg graag.
    groetjes Tom en Carla :)
    ps. wanneer gaan mama, Vera en Deon naar australie?

• 11 April 2010 - 15:12

Pa En Ma V.d.Berg:

Geweldig wat jullie allemaal meemaken, die slang vindt ik niet leuk.Wat een afstanden, is jullie hoofd nog niet vol van alle indrukken ? Nu geniet nog maar, wij denken aan jullie. Liefs pa en ma

• 14 April 2010 - 20:03

Susanne:

Hey pap en Nicole,

Weer veelste spannende verhalen. Maar het is nu wel tijd om terug te komen hoor! Ik mis jullie!!!!
    Geniet nog ff van jullie tijd daar.

Tot gauw!

Dikke kuss
    Suus

• 15 April 2010 - 18:40

Wil En Rob:

Hoi vakantiegenieters,
    Mooi wat jullie allemaal beleven. Op deze manier is jullie reis voor ons in Almere ook goed te volgen, erg leuk.
    Lekker gewandeld schrijven jullie. Dat komt straks goed van pas bij de tochten hier in Nederland. Een geweldige conditie natuurlijk. Geniet ze nog lekker en tot ziens. Groetjes Wil en Rob

• 18 April 2010 - 17:29

Sandra:

Hey buurtjes... Hoe is het daar? Jullie hebben vast weer veel meegemaakt. Gaat de tijd bij jullie ook zo snel? Geniet nog lekker van de mooie omgeving, de vrijheid en van elkaar!
    Hier alles ok. Super mooi weer dit weekend. Lijkt wel zomer! Genoten in de tuin. Heb mijn aanbouw wit geschilderd. Ben trots en voldaan.
    Veel reisplezier nog even!

Liefs,
    Sandra