hotsend en botsend op weg naarde middle of nowhere - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu hotsend en botsend op weg naarde middle of nowhere - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

hotsend en botsend op weg naarde middle of nowhere

Door: rob en nicole

Blijf op de hoogte en volg robnicole

24 November 2014 | Nederland, Haarlem

24 november. Gisteren laatste dagje bij Doughie : s ochtends en einde van de middag gevisd. Rob heeft zijn doel bereikt: Een tigerfish vangen, ook al is het een baby.....ook nog iets anders........s middags naar een eiland waar de buffalos gevoerd worden , erg dichtbij ons. En eindelijk een goede visvangst met Doughie als winnaar genieten van de zonsondergang op het meer en vanochtend weer afscheid genomen, voor hoelang????
Vandaag was ons doel een leuke 4x4 route te rijden met een mooie campingplek= dit is gelukt , maar ondanks de 3 1/2 uur die we gereden hebben, ziiten we nog erg dicht bij Kariba en moeten nog een paar dagen voordat we Victoria Falls bereiken op deze manier. Een hele rustige middag dus, zittend aan het meer met een vogel etende crocodil, om morgen wel een lange dag te hotsen naar de middle of nowhere. Wel internet hier: eindelijk onze foto`s van het vorige verslag kunnen plaatsen en nog een paar meer..........
Tot later, xxxxxxxx

• 24 November 2014 - 16:49

Cobi:

wow! mensen van het goede leven. Wat een mooie wereld. Volgende keer fotoserie van Nicole:)

• 24 November 2014 - 18:45

Danny:

Jullie maken alweer genoeg mee en wat een mooie foto's!
    Op naar de Victoria Falls.. Veel reisplezier! X

• 24 November 2014 - 19:48

Carmen:

Lieve allebei, wat een leuk verslag, heb nu eindelijk ook het eerste verslag kunnen lezen die was de vorige x niet te openen:) Jullie 'hobbelen' er dus lekker op los, hahaha! Gaat het een beetje met je knie Nicole?...en tijdens de vlucht? Nou geniet maar lekker daar, jullie hebben nog slechts een week of 5!!! Dikke kus Carmen

• 24 November 2014 - 20:09

V:

another perfect day ! the roads might leave a lot to be desired but at least you have internet ! I'm Impressed !

• 24 November 2014 - 22:04

Susanne:

Zo, echt genieten daaro!!! Zo jaloers op jullie. Geniet ervan!

• 24 November 2014 - 23:02

Marjolijn En Rene:

Lieve Nicole en Rob,
    Wat een avontuurlijke reis zeg!wouw echt te gek! En inderdaad volgende keer graag ook foto's van Nicole! Hoe gaat het met je knie en alles daarmee doen? Trouwens jullie wijn is bezorgd! Genieten jullie nog maar lekker!xxx Marjolijn en René!

• 25 November 2014 - 08:16

Geert:

Ziet er goed uit allemaal, geniet er van!

• 25 November 2014 - 10:09

Martin:

Leuk om jullie verhalen zo te lezen en mooie foto's! Geniet ervan!

• 26 November 2014 - 21:56

Petra En Rob:

Wat een stoere en avontuurlijke manier van reizen, heel leuk om jullie verhalen te lezen.
    We blijven jullie volgen , heel veel plezier !!