Daar gaan we,nog 1 week van voorbereidingen!!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu Daar gaan we,nog 1 week van voorbereidingen!!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van robnicole hofberg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we,nog 1 week van voorbereidingen!!!!

Door: Robbie

Blijf op de hoogte en volg robnicole

23 September 2012 | Nederland, Haarlem

Nog een weekje werken en we gaan.We zijn er helemaal klaar voor.Na zeker anderhalf jaar lezen, interneten en informatie bijmekaar sprokkelen,zijn we klaar om aan ons reis te beginnen naar africa.1 oktober vliegen we met de A380 van Emirates naar Dubai en door naar Zuid africa,waar onze voledig campeer ingerichte 4x4,met tent op dak, op ons staat te wachten.Dit is dan ons vervoer en onderkomen, voor de volgende 33 dagen, door Zuid Africa,Botswana,Zimbabwe en Mozambique.We gaan ongeveer 6000 k/m rijden langs wildparken, waar we tussen de dieren zullen bivakeren,langs prachtige watervallen,bvb Victoria watervallen in Zimbabwe,en langs de beeldschone kust van Mozambique.20 oktober zijn we in Harare, de hoofdstad van Zimbabwe,waar ik {Rob} ben opgegroeid.Heel bijzonder om dit aan mijn meissie te laten zien.We houden jullie op de hoogte,en proberen regelmatig een verslag op deze site te plaatsen,met de nodige foto,s natuurlijk.see you later Rob/Nicole........

• 23 September 2012 - 08:04

Hans - Come Along Safari:

We gaan jullie volgen! Veel suc6.

Gr. Hans Schoelink

• 23 September 2012 - 11:35

Boudien:

Heel veel plezier en we gaan jullie volgen.

• 23 September 2012 - 20:40

Danny:

Dat is dan toch nog snel gegaan, volgende week al weg. Joepieee.
    Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat, ik ga jullie zeker volgen.
    Heeeel veeel reisplezier, geniet ervan en doe voorzichtig.

Veel liefs

• 25 September 2012 - 22:56

Je Zoon:

Heey pap en nicole. Vet cool dat jullie dit gaan doen..!! Wij blijven jullie zeker volgen,
    En we willen wel een paar mooie foto's van de leeuwtjes he. En de watervallen..:) hihi
    Heel veel plezier. Dikkke kus richard en yvetje. X x

• 25 September 2012 - 22:56

Je Zoon:

Heel veel plezier. Dikkke kus richard en yvetje. X x

• 26 September 2012 - 10:23

Deon:

Hope you enjoy Africa not all waterfalls and roses maybe a few long drpos and dust in the mix. Be carefull some places are still Wild Africa and as we use to say, vandag is kak more is nog kakker
    From the swaer down under